MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi

Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi.

 

Grupa docelowa:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,

 

Czas trwania:

2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

 

Program szkolenia:

Trudny klient- kim jest? Jak wygląda? Czyli Typologia Klienta.

Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "Trudnym Klientem"?

Jak sobie zrobić „Trudnego Klienta” – Komunikacja interpersonalna.

Standardy i struktura rozmowy reklamacyjnej

Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.

Reklamacje, obiekcje „Trudnego” Klienta - skuteczne metody postępowania.

Asertywność i stres w rozmowach z „Trudnym” Klientem.

Zarządzanie emocjami swoimi i Klienta .

Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.

Pozytywne zamykanie rozmowy z „Trudnym Klientem”

 

Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:

     

Baccata Enterprise Sp. z o.o.

 

Training & Coaching & Consulting

 

ul. Mokotowska 4/6

 

00-641 Warszawa

     

INFO@BACCATA.COM.PL

Grupa docelowa

Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie

Certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Harmonogram

2 dni- po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie.

Informacje podstawowe

Cena: 3500 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Krystian Marczak