Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi.
Grupa docelowa:
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Program szkolenia:
Trudny klient- kim jest? Jak wygląda? Czyli Typologia Klienta.
Mechanizmy psychologiczne występujące w relacji z "Trudnym Klientem"?
Jak sobie zrobić „Trudnego Klienta” – Komunikacja interpersonalna.
Standardy i struktura rozmowy reklamacyjnej
Profesjonalne strategie radzenia sobie z trudnymi osobami.
Reklamacje, obiekcje „Trudnego” Klienta - skuteczne metody postępowania.
Asertywność i stres w rozmowach z „Trudnym” Klientem.
Zarządzanie emocjami swoimi i Klienta .
Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach emocjonalnych.
Pozytywne zamykanie rozmowy z „Trudnym Klientem”
Jeżeli zainteresowani są Państwo szczegółową propozycją szkoleniową zapraszamy do kontaktu:
Baccata Enterprise Sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting
ul. Mokotowska 4/6
00-641 Warszawa
INFO@BACCATA.COM.PL
Grupa docelowa
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Harmonogram
2 dni- po 8 godzin w siedzibie Klienta na terenie całej Polski lub w salach szkoleniowych firmy Baccata Enterprise w Warszawie.
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 3500 zł - Jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 3500 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Krystian Marczak